onsdag 2 juni 2010

Osammanhängande text av ett nervvrak

De senaste dagarna har jag varit ett nervvrak. Särskilt idag var det absolut värst. Slutade med att jag satt med tårar i ögonen när jag pratade med min naturkunskapslärare. Han sa att om jag kom till skolan på måndag och såg ut som jag gjorde idag så skulle han skicka hem mig omedelbums.

Jag har verkligen aldrig känt mig så stressad i hela mitt liv, och då har jag ändå varit med om extremt mycket på en och samma gång. Det har varit så mycket det senaste att jag funderat många gånger på att ge upp, men varför ge upp när man är så nära?

Om det är något som jag lärt mig dock är det att ha extremt många bollar i luften. Jag har alltid varit bra på det men nu kan jag göra massor på en och samma gång. Inte för att jag någonsin vill ha det såhär igen.

Har fått veta betyg i 3 ämnen än så länge. Information & Layout B, Spanska och Naturkunskap A. MVG i alla såklart. Känns ganska töntigt att läsa upp betyg, har varit en hel del som har rynkat på ögonbrynen när de hört vad jag faktiskt gör. Så jäkla löjligt ändock. Men who cares, jag är klar nu och redo och gå vidare.

Är ändå sjukt stolt över mig själv, verkligen. Och jag känner på mig att det kommer dyka upp något riktigt bra för mig.

Nu hoppas jag bara att jag kommer komma in på min skola, det hade ju varit grädden på moset, helt klart. Men who knows...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar