tisdag 13 april 2010

Sommar!

Ich liebe sommar.

Sommar är praktiskt taget det enda min sambo Mariella pratar om. Sommar sommar sommar. Åh vad hon älskar sommaren.
-Sommaren är bra för att....
Och så håller det på.

Själv älskar jag också sommaren. Absolutely love it men det finns småsaker som kommer göra denna sommaren desto tråkigare.

1. Jag flyttar till Lerum efter 1 år av att vara stads-och sambo i en underbar och rymlig 3:a på Eklandagatan. Livet har inte kunnat bli bättre. Tyvärr måste jag spara pengar. Spara spara spara. Det är trist.

2. Mitt sommarjobb. Alla älskar det - jag kan inte vantrivas mer.

Men med ett glatt humör funkar allt, så det är bara att tänka längre fram i tiden. Jag brukar visualisera dagarna då jag är framgångsrik (för det vet jag ju att jag kommer bli). Då blir det tusen gånger bättre och tusen gånger roligare att leva livet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar